Rejestry, ewidencje, archiwa PODSTAWA PRAWNA:
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą oraz zasad odpłatności za wykonywanie tych czynności Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101) O ochronie danych osobowych Statut Szkoły Wewnątrzszkolny System Oceniania.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach :
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek. W szkole prowadzone są rejestry, ewidencje, archiwa:
Księgi inwentarzowe. Rejestr pracowników. Ewidencja akt osobowych pracowników. Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli. Ewidencja zastępstw. Rejestr zarządzeń, uchwał i decyzji dyrektora. Księga uczniów. Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców, WDN. Księga druków ścisłego zarachowania. Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych. Rejestr korespondencji. Ewidencja czasu pracy. Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego. Archiwum dokumentacji szkoły. |